نارسایی حاد کلیه در کودکان
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی حاد کلیه در کودکاننارسایی حاد کلیه (ARF) - وضعیت بدن است که توسعه زمانی که اختلال در جریان خون کلیوی و یا توابع اصلی کلیوی بحرانی: دفع محصولات متابولیک، حفظ ثبات از ترکیب آب و الکترولیت و اسید و باز وضعیت، همراه با اسیدوز، ازوتمی، هیپرکالمی، اختلالات قلب، اندام تنفسی، سیستم اعصاب مرکزی و سایر ارگان ها و سیستم ها. ارائه به موقع آغاز درمان مناسب برای این بیماری برگشت پذیر است. در غیر این صورت گیر کاملا به سرعت می تواند منجر به مرگ شود.

گاهی اوقات کودکان ARF کلیوی مرتبط با اختلالات سیستم ادراری تناسلی، مانند دریچه و تنگی مجرای ادرار، فیموز یا تنگی غلاف، مثانه نوروژنیک دهان تنگی حالب.

بخش پرسنل پزشکی و پرستاری دارای تجربه گسترده در درمان و پیگیری دولت در افراد مبتلا به نارسایی حاد کلیه. در موارد شدید، درمان می تواند در واحد مراقبت های ویژه کودکان انجام شده است. زمان اقامت در بیمارستان بستگی به شدت بیماری و چگونه به سرعت ترمیم عملکرد کلیه است.

پیش آگهی بستگی به علت و وسعت آسیب کلیوی، و همچنین شروع به موقع درمان مناسب. نارسایی حاد کلیه یک بیماری بالقوه برگشت پذیر است. با درمان مناسب و به حالت عمومی خوب از کودک به توسعه نارسایی حاد کلیه، عملکرد کلیه را می توان به طور کامل دوباره بازسازی شد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: فرزندان,نارسایی حاد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: